Fitness Fitness Begeleid sporten Begeleid sporten

Fitness

Fitness

Begeleid sporten

Begeleid sporten

Groepslessen

NIEUW Kickboksen
Ben jij op zoek naar een leuke en effectieve manier om af te vallen en een strakker lijf te krijgen? Probeer dan eens kickboksen. Kickboksen is namelijk één van de beste sporten om te doen als je af wil vallen en bovendien ook een leuke manier van bewegen. Het verandert niet alleen je lichaam, maar ook je mind.
Vanaf Maandag 27 Mei beginnen wij met 7 trainingen. Kickboksen is voor iedereen, de trainer kan ieder op zijn eigen niveau laten trainen.
Voor Inspire2Move All-Inclusive leden zitten de trainingen in het abonnement. Niet leden kunnen gebruik maken van een strippenkaart. We beginnen met een speciale aanbieding 7 trainingen voor €65,-
We trainen t/m 15 Juli (met uitzondering van 2de Pinkersterdag)
Verzamelen vanaf 19:15 om 19:30 begint de les.
Bij succes en voldoende aanmeldingen zullen we na deze 7 trainingen doorgaan met de kickboks lessen. 
NIEUW Bootcamp
Wil jij:
- In groepsverband lekker sporten in de buitenlucht.
- Je conditie verbeteren.
- Kracht opbouwen.
- Vet verbranden.
Dan is Bootcamp echt iets voor jou.
Vanaf Donderdag 9 Mei beginnen wij met 8 trainingen.
Voor Inspire2Move All-Inclusive leden zitten de trainingen in het abonnement. Niet leden kunnen gebruik maken van een strippenkaart. We beginnen met een speciale aanbieding 8 trainingen voor €65,-
We trainen tot en met 4 juli (met uitzondering van Hemelvaartsdag).
Vanaf 19:15 gaan we verzamelen in de sportschool, om 19:30 vertrekken we naar de bootcamp locatie.
Bij succes en voldoende aanmeldingen zullen we na deze 8 trainingen doorgaan met de bootcamp. 

Pilates
Het regelmatig beoefenen van Klassiek Pilates geeft spierkracht, flexibiliteit en meer lichaamscontrole. Pilates verbetert de lichaamshouding aanzienlijk en vergroot de longcapaciteit. De methode vergt concentratie, tijd en inspanning, maar de beloning mag er wezen! Wie de basis van Pilates eenmaal onder de knie heeft, raakt die niet zo snel meer kwijt.
Doel van Pilates is het creëren van een evenwichtig, sterk spiersysteem en een soepel lichaam. Daarbij worden overbelaste spieren ontlast en verwaarloosde spieren weer geactiveerd en versterkt. 
Pilates geeft je de kracht om jezelf te blijven uitdagen, iedere les opnieuw. Het is een constant leerproces, waardoor de methode leuk en afwisselend blijft en de zichtbare resultaten je blijven motiveren.
Dor te werken met kleine groepen, max. 10 personen, kan de Pilates docent de deelnemers goed begeleiden.

Circuit Training
Met deze training sport je samen met een kleine (max. 10) groep mensen. De trainer legt elke keer weer een ander circuit klaar. Afwisselend met cardio, kracht en stabiliteit oefeningen. Tijdens de training motiveerd en begeleid te trainer te sporters om de meest effectieve training te krijgen. Dit circuit is ideaal voor mensen die het saai vinden om alleen te sporten.

Small-Group Training
Met deze training sport je in een kleine groep van 4 tot maximaal 8 personen en ervaar je toch de motivatie en coaching die een Personal Trainer je kan bieden. Aandacht, resultaat en fun staan centraal. Samen sporten werkt extra uitdagend en motiverend.Doordat je traint in een kleine groep kan de fysiotherapeut en/ of Personal Trainer goed rekening houden met jouw persoonlijke doelstelling en jou hier persoonlijk op coachen en motiveren om maximaal resultaat uit je training te halen. 
We maken elke maand een speciaal uitdagend circuit voor de Small-Group training. Tijdens deze maand leer je de oefeningen beter uit te voeren en dagen we je uit de oefeningen zwaarder te maken. Deze training is over het algemeen uitdagender dan de Circuit training.

HIIT
High Intensity Interval Training (HIIT), is een trainingsvorm waarbij vooral het cardiovasculaire systeem getraind wordt. HIIT training is gebaseerd op kortdurende high intensity intervaloefeningen (exercise intervals), afgewisseld met kortdurende pauzes van actief herstel of volledige rust. Het doel van high intensity training is om herhaaldelijk het fysiologische systeem (het cardiovasculaire systeem) te trainen, dat ook gebruikt wordt bij specifieke duurinspanningen.
Een gebruikelijke HIIT sessie kan variëren van 15 tot 30 minuten, met daarnaast nog een warming-up en cooling down. HIIT kan bestaan uit intervallen van 10 seconden variërend tot 5 minuten, waarbij de intensiteit hoger is dan de anaerobe drempel. De rustpauzes zijn korter en kunnen bestaan uit actieve rust (lage intensiteit) of complete rust.
Tijdens de HIIT zal de trainers de deelnemers goed begeleiden en uitdagen in de juiste uitvoering van de oefening.

Body-Shape
Bodyshape is een combinatie groepsles van Steps, aerobics en Body-Pump.Een conditietraining op muziek waarbij de nadruk ligt op spierversterkende oefeningen. Daarbij wordt ook gebruik gemaakt van materialen om de weerstand te vergroten, zoals gewichtjes en elastieken. Door deze oefeningen wordt het spieruithoudingsvermogen groter. Ook de kracht en de lenigheid nemen toe. Het is geschikt voor iedereen die op muziek kan bewegen. Een simpele en doeltreffende workout voor het hele lichaam, zonder ingewikkelde choreografie maar wel met springmomenten.

60+ Training
Speciaal voor de senioren, bieden wij op Dinsdag- en Donderdagochtend een uurtje Senioren Fitness aan van 10:30 tot 11:30.
Onder begeleiding van onze Fysiotherapeut Peter van Veen en Sportinstructrice Prisca van Veen, nemen we u mee in een uurtje funtionele training.
Elke maand maken wij een nieuwe circuit Training die wij samen met u doorlopen.
De training bestaat uit een afwisseling van cardio training en oefeningen die u helpen bij uw dagelijkse werkzaamheden.
De training sluiten we altijd gezellig af met een bakje koffie.

Ben jij op zoek naar een leuke en effectieve manier om af te vallen en een strakker lijf te krijgen? Probeer dan eens kickboksen. Kickboksen is namelijk één van de beste sporten om te doen als je af wil vallen en bovendien ook een leuke manier van bewegen. Het verandert niet alleen je lichaam, maar ook je mind

Vragen?

Lees onze privacy policy

Contact

Inspire2Move 
Eendrachtstraat 29b
3784  KA Terschuur
Fysiotherapie
T. 06 1610 4418
Manuele therapie
T. 06 1110 3994
Sport
T. 06 1115 5921
Massages
T.06 1747 1527
E.info@inspire2move.nl